EL CLUB ATLÈTIC POBLENOU

L'any 1929 uns joves amics del Poblenou van prendre la decisió de fundar un club de futbol. Degut a que alguns dels jugadors i fundadors del club eren treballadors provinents del nord d'Espanya, de la zona de Bilbao, van voler reproduir la afició que tenien per l'Athletic Club de BilbaoLi van donar el nom d'Atlètic Poblenou i els colors que van escollir van ser el vermell i el blanc per la samarreta i el negre pel pantaló i les mitgetes.

Avui és l'únic dels clubs històrics que sempre ha format part del Poblenou i amb el vostre suport i participació continuarem sent l'equip del barri durant molts més anys.

VALORS DEL CLUB

1. Fomentar als nostres jugadors la passió per l'esport, que tantes coses positives aporta a la salut física com a mental de petits i grans.

2. Identificar-se amb un grup, tant rellevant a l'etapa de la pre-adolescència i adolescència dels nostres fills.

3. Aprendre a perdre i guanyar, respectant en tots dos casos tant als membres del propi equip, als rivals i a entrenadors i àrbitres.

Local social

C/ Llacuna, 43

08005 BCN

Horari Secretaria.

Dimarts i Dijous de 18h a 19h.

Juliol i Agost per email o telèfon.

Tel.:  93 225 37 72

Mòbil: 673 971 810 (Whatsapp)

E-mail: atpoblenou@gmail.com